منتدى بنات العراق و شباب العراق

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم

2 مشترك

كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم Empty كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم

مُساهمة من طرف لولو الخميس سبتمبر 03, 2009 3:58 pm

كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم N1051029039301889808606jh4

كلمات أغاني آخر ألبوم لجنات
الوم حب امتلاك..........................

حب أمتلاك

أتقالي عنو ياريت تحاولي تحاسبي منو ...ده كتير بيوعد بس مبيوفيش بوعد...اديتلو فرصه يحبني عرفت انو كان ناوي نتصاحب شويه وننسى بعض مكانش ناوي خير يوميها ياقلبي ليه وماكنش ناوي خير من الاول معاك يادوب ده كان بيرضي بس غرور بيه وحبو ليه ياقلبي كان حب امتلاك.....
مش فاهمه بس ازاي وليه عدت عليه...وانا غلطتي ان مشاعري خلتني اندفعت ....لما اتعاملت معاه بطيبه وحسن نيه كانت النتيجه ان النهار ده لقيتني ضعت...
كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم 1T4OV-h2dk_651741710
عشان خاطرو
عشان خاطرو ياما سمعت الكلام...ومن غير كلام اوام اعمل اللي يقولي عليه...مبزعلش منو لو ازعل معاه وعايشه برضاه وسيبالو نفسي امانه بأديه ولو قلي ايه مبسألش ليه مابقولش انا ثلث الثلاثه كم
أنا ساكته اهوو..ومبقلش يوم على حاجه لاءه وكلامو يمشي على قلبي وعنيه من غير مياخذ انا موافقه من ايدو ديه انا لأيدو ديه
::::::::::::::

أنا لومرتاحه ((أعجبتني))

أنا لو مرتاحه معاه..بعيش أيامي في حبو وحاسه أن أنا لقياه..ايه اللي يخليني أعيش من غيرو أو أقسى عليه..أنا لو مرتاحه معاه وبلاقي في قربو اللي انا عايزاه
واللي انا حساه ...ايه اللي يخليني ابعد روحي ولا أسأل فيه..بيعاملني ياناس معامله مش هي وراضيه بيها والكلام يادوب على اد السؤال يرضي مين في الدنيا ديه أعيش أنا وحدانيه وهو مابيسألش عليه ولو سؤال
*أنا أستحملت كتير...أنا عمري مكنت أستاهل منو ده غير الخير....أنا مش ندمانه بس انا زعلانه وخايفه عليه:::معرفش أنا كل ده ليه:::ايه اللي جرالو غير حالو أثر فيه :::قسى على قلبي ونسى حبي وعشرتي ليه*
:::::
مين بيعيش((أعجبتني))
((مين بيعيش أكتر من عمرو::: مين عارف قدرو :::علشان ياحبيبي نضيع يوم في البعد :::ليه كان زمان اللي يشوفنا يحلف بحياتنا وان احنا لبعض))
أزاي بنضيع من روحنا وأحنا موافقين بالساهل
لومش بنخاف على روحنا في الدنيا ده مين يستاهل
أيامنا ساعات وتفوت ياامانعيش ينموت أزاي ساكتين
فين من يوم انا وانت بعدنا.::: ايه اللي جرالنا ده انا فاكره غيابك عني حكاية وقت شوف بنموت ازاي من شوقنا مش كنا زمانا عايشين دلوقت
:::::
أسمع كلامي
أسمع كلامي وصدقو::::أنت اللي روحي بتعشقو:::
كان حلمي نفسي أحققو أن ابقى ليك
قربني منك ضمني قد مابحبك حبني
من غيرك انت يهمني ده انا روحي فيك
ملهوفه عليك ومسلمه:::تقدر تقوول مستسلمه
حاسه اني طايره في السما واخذني الشوق
متحيره ومتغيره وكأني لسه صغيره
لو احلم انا من الحلم ده مش عايزه افوق
لحظة حنان انا عشتها لحظة مشفتك وقتها وباعلى صوت انا قلتها حفظل معاك جنبك طريقي حكملو لولسه عمري في اولو المستحيل انا حعملو علشان هواك

لولو
لولو
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى

كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم Empty رد: كلمات أغاني ألبوم جنات 2009 ((حب أمتلاك)).......بين يديكم

مُساهمة من طرف zoza الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:11 pm

يسلمووووووووووو
zoza
zoza
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى

https://girliraqboyiraq.yoo7.com

- مواضيع مماثلة